hate it .

 14 augusti 2010
 Sitter just nu framför datan & typ lyssnar på musik o inget annat , vad ska man göra lixom ? Ikväll ska vi t en granne typ o äta lite oså . Nästa vecka på torsdag börjar jag gymnasiet dt ska bli jävligt skönt ! hoppas ba på att man får en bra klass me ..   Varför kan nt ba allt va som innan , elle om man kan få va liten igen för då skulle allt va så jävla mkt bättre , ja kunde få börja om ett nytt jävla bättre liv ! en enda sak så skulle iaf allt va lite bättre men dt kmr aldrig bli som ja vill .. nu kanske alla ni undrar vad dt är ja snackar om men dt är typ att jag hatar allt med mej själv , och nej jag tkr nt synd om mej elle nått dt är fan inte därför ja skriver detta utan ja menar verkligen allt , ja mår dåligt över mej själv , och jag skulle verkligen vilja vara nån annan men dt går ju nt .. jag vill ändra så jävla mkt jag är fan nt bra som den jag är  . Jag vill se bra ut och dt gör ja fan nt , nt me mitt jävla äckelhår, (bebishår) m.m . Jag önskar oxå att jag verkligen hade en riktig bästavän som jag skulle ha känt ända sen jag va liten och lixom gör allt med oså , ja har nästan dt men nt så som ja vill ha dt , men hur ska ja ändra på det? hur ska ja kunna ändra på mej som person?
Jag orkar fan nt skriva mer om dt här nu , men kommentera ifall ni vill ^^ // Bella .
Random bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0