rubrik.

hej , kom hem från skolan för ett tag sen , idag hade vi varmkök & kallkök hela dan från kl 8.00 till 15.00 fast vi fick sluta tidigare ^^ dom delade in oss i två grupper så halva gruppen va i varmköket och dom andra i kallköket typ , o mni grupp fick va i kallköket , ja o Thilda fick göra en skitäcklig sallad haha! elle asso dt va dressingen/såsen som blev äcklig , den luktade typ kiss ! fyfan säger ja ba , asso ingen gillade typ den xD men iaf, nu är ja hemma & ja gjorde nyss en ansiktsmask som ja fick asont i huvet av.. nt alls kul . Senare ikväll är dt föräldramöte på Johnbauer som min mamma ska gåå på . Ja ska nt göra så spec mkt ikv haha , nu har ja ju huvudverk me så ..  ha dt bäst ! puss/bella <3

 
hahahhahahahah ! ah tyck vad ni vill men så ser man ut när man gör ansiktsmask.. ;:o

Kommentarer
Postat av: mathilda :)

sv: haha! jaa det gjorde den fan! ;O haha! ^^

Tack! :D <3

2010-08-30 @ 20:56:02
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

skulle jag kunna få be dig om en tjänst? kan du kolla hur ljudet är i mina videoklipp? jag behöver veta hur ni andra uppfattar det ifall jag ska prata högre eller annat :) tack på förhand

2010-08-31 @ 15:35:13
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0